2. varg1
3. radostinalassa
4. mt46
5. leonleonovpom2
6. wonder
7. kvg55
8. planinitenabulgaria
9. sparotok
10. hadjito
11. zaw12929
12. getmans1
13. bosia
14. stela50
2. katan
3. wonder
4. leonleonovpom2
5. mt46
6. bojil
7. vidima
8. dobrota
9. ambroziia
10. donkatoneva
2. vesonai
3. radostinalassa
4. lamb
5. hadjito
6. samvoin
7. manoelia
8. mimogarcia
9. bateico
10. iw69
Прочетен: 814 Коментари: 0 Гласове:
Последна промяна: 19.10.2007 10:32
От Топспорт.бг
Играчът на Хартс рекламно лице на благотворителна организация
Младият български нападател на шотландския Хартс Бранимир Костадинов стана част от екипа за привличане на фенове към каузата на клуба на деца от училищата в Единбург.
Преди месец „сърцата” стартираха мащабна програма за подпомагане на училищния футбол, а от две седмици следобедна закуска и среща с децата от първи до трети клас, за да бъдат приобщени към цветовете на клуба още от ранна възраст.
На срещите с малчуганите активни участници са някои от играчите на Хартс, които според направено проучване на отдела за комуникации и връзки с обществеността са с най-висок рейтинг сред любимците на публиката. В групата на най-обичаните попадна и 18-годишният софиянец Бранимир Костадинов, който вече направи първата си среща с бъдещата агитка на стадион "Тайнкасъл".
Той и още петима негови колеги, раздадоха подаръци и автографи на децата. Снимаха се и играха с тях, след следобедната закуска в четвъртък. Освен това на всеки домакински мач Хартс кани част от тези деца на стадиона, за които са осигурени специални места.
Междувременно повече от месец Бранимир е рекламно лице на шотландската благотворителна компания „Хармони емплоймент”, чиито социални проекти излизат трайно извън рамките на Високата земя и се реализират, включително в Източна Европа, Азия и Африка.
Снимката на Бранимир и името на компанията повече от месец е начело на традиционните брошури (програмки) за домакинските мачове на Хартс с тираж над 20 000. По този начин се дава възможност на компанийте, освен преследването на собствените си рекламни цели, да подпомагат издаването на програмките, към които британците са истински пристрастени.
Фирмата получава две ВИП места с ВИП сервиз, а играчът има приятното задължение в края на сезона да подари своя фланелка с автограф и благодарствено писмо за оказаната помощ на клуба.
Досега изцяло откупени рекламни лица за целия шампионат са тези на шотландеца Роби Нелсън, на ганайския национал и втори капитан на африканците Ларея Кингстън, на литовеца Мариюс Залукас и на Бранимир Костадинов. Лицата на някои от играчите са откупени за по-къси периоди от време, поради високия стандарт на тарифите.